משלוח חינם עד הבית ברכישה מעל 349₪

משלוח חינם עד הבית ברכישה מעל 349₪

יבואן נרות ריחניים

יבואן נרות ריחניים של מותגים מובילים

לואר מוצרי טיפוח בניחוח צרפתי הינה יבואן נראות ריחניים מבית מותגים מובילים כגון PERNICI, WoodWick ו- Yankee Candle. מדובר בנרות איכותיים ביותר בעלי שעות בעירה מרובות ומראה יוקרתי ומרשים, עם שלל ניחוחות ייחודיים שיעשו את האווירה בבית, בבית העסק, בקליניקה או בכל מקום אחר בו הם ניצבים ובוערים. 

מגוון עשיר של נרות לבחירה 

בתור החברה העוסקת בייבוא נרות ריחניים אנו מציעים כאמור מגוון עשיר של אפשרויות לבחירה, מה שמאפשר לכל אחד למצוא את הנרות והניחוחות המתאימים להעדפות האישיות ולאווירה המבוקשת. כך למשל, ניתן להזמין דרכנו נרות WoodWick בעלי זמן בעירה ממושך של 60 שעות שבעת הדלקתם נוצר צליל בעירה נעים ומרגיע, אשר מגיעים בניחוחות ייחודיים. למשל, נר בניחוח Lavender and Cedar או במילים אחרות לבנדר עצי, הוא הגרסא החדשה של הלבדר המודרני. הניחוח משלב את הלבנדר עם פרח המרווה, פצ'ולי וריחות עציים שוטפים בשמש, מה שמייצר ניחוח מרתק וחדש בגוון בהיר אפור מיוחד. 

כמו כן, ניתן להזמין מאיתנו Yankee Candle עם זמן בעירה ממושך מאוד הנע בין 65 ל- 80 שעות. זוהי קולקציה מרשימה ואלגנטית המאפיינת בזכוכית עבה ומאסיבית, וכן שתי פתיליות היוצרות יחדיו מראה יוקרתי ומרשים. גם נרות אלו מגיעים במגוון רחב של ניחוחות מקוריים. למשל, ניחוח GrapeVine and Saffron יוציא אתכם לטיול בכרם שטוף שמש עם ניחוחות הגפנים ברקע שמשתלבים עם זעפרן זהוב, אוכמניות, פלפל ורוד, אניס ווניל. 

בנוסף לכך, ניתן להזמין דרך האתר שלל נרות של מותג היוקרה PERNICI המיוצרים בעבודת יד מחומרים באיכות גבוהה מאוד,  בעלי פתילים העשויים מכותנה טבעית בלי עופרת או ניילון. הנרות של פרניסי מציעים ניחוחות מרגיעים ומקוריים, מדויקים ונעימים, עם מראה גדול ומרשים במיוחד וזמן בעירה ממושך העומד על כ- 50 שעות. גם הנרות של המותג האיטלקי מגיעים כמובן בשלל ניחוחות נהדרים. למשל, נרLavander & Thyme  מביא אליכם שילוב נקי ומרענן של לבנדר, אקליפטוס, רוזמרין וטימין, עם ארומה מגרה ומפתיעה, וניחוח טהור ומאוזן המזכיר כביסה קרה שמתייבשת בשמש. 

למה להזמין את הנרות מאיתנו 

בתור חברה המתמחה בכל הקשור לניחוחות, כאשר אתם מזמינים אותם מאיתנו תוכלו להיות בטוחים במוצר עם ניחוח מקורי וייחודי העשוי מחומרי גלם איכותיים ברמה הגבוהה ביותר. כמו כן, בקנייה ישירה מאת יבואן נרות ריחניים אתם נהנים מחיסכון בפערי תיווך, ואם תרכזו אותם בהזמנה של מעל ל- 350 ₪ גם תקבלו את המשלוח לגמרי בחינם. בנוסף, בזכות ייבוא נרות ריחניים ממותגים מובילים, באתר שלנו תוכלו למצוא נרות מעולים בשלל גדלים וזמני בעירה, כאשר המבחר העשיר מאפשר לכל אחד מכם למצוא את הניחוחות המתאימים במדויק להעדפות. 

את הנרות ניתן להזמין כבר עכשיו דרך האתר בקלות ובבטחה, וכמו כן ניתן לפנות אל הצוות המקצועי שלנו לקבל הכוונה ולביצוע הזמנות טלפוניות במספר 03-5050515.