משלוח חינם עד הבית ברכישה מעל 349₪

משלוח חינם עד הבית ברכישה מעל 349₪

מארז טיפוח לגבר

מארז טיפוח לגבר – איזה מוצרים חשוב שיכלול?

הגבריות החדשה בתקופתנו אינה פוסחת על שגרת טיפוח. גברים רבים אימצו לעצמם שימוש שגרתי ויומיומי במוצרי טיפוח לעור הגוף והפנים, שגם מזינים ומטפחים את העור וגם מותירים ניחוח גברי ונעים. בנוסף, אם אתם משתמשים בסבון רחצה, קרם לאחר גילוח, קרם גוף, בושם ואפטר שייב – מומלץ לשקול לרכוש עבורכם מארז טיפוח לגבר. כך תוכלו לרכוש מספר מוצרים בעלי ניחוח זהה ובמחיר משתלם במיוחד. אז איזה מוצרים חשוב שיכלול מארז הטיפוח שלכם?

 מוצרים חשובים לשגרת הטיפוח לגבר

·  סבון רחצה – סבון רחצה הוא מוצר טיפוח חיוני לגברים. גברים מזיעים יותר מנשים, והעור שלהם זקוק לרמות לחות ולרכיבים שונים. על כן מומלץ לרכוש סבון רחצה המותאם לגבר.

·  קרם גוף – קרם גוף הוא לא מוצר ייחודי לנשים. להיפך, גברים רבים משתמשים בקרם גוף לאחר הרחצה. מומלץ לרכוש קרם גוף המותאם לגבר באופן ייחודי, אשר יעשיר ויזין את העור.

·  קרם לאחר גילוח – קרם לאחר גילוח הוא מוצר חיוני לגברים. הגילוח עלול להותיר את העור יבש ומגורה. על כן, בנוסף להתזת אפטר שייב לחיטוי העור, כדאי גם למרוח קרם להרגעת העור ולהזנתו בלחות.

·  אפטר שייב – אפטר שייב טוב יותיר את העור לאחר הגילוח רך ונעים. החשיבות של אפטר שייב טמונה לא רק בריח נעים, אלא בעיקר בחיטוי והרגעת העור לאחר הגילוח. על כן מומלץ להשתמש באפטר שייב שעשוי מחומרים איכותיים ושמותאם לסוג העור שלכם.

· בושם  מומלץ להתאים את האפטר שייב לבושם ולרכוש מוצרים עם ניחוח דומה, על מנת לשמור על ריח גוף נעים, רענן ונקי.

 

הכירו את מארזי הטיפוח לגברים של Loire – מוצרי טיפוח בניחוח צרפתי

מארזי הטיפוח לגבר של לואר כוללים סבון רחצה, קרם גוף וקרם לאחר גילוח להרגעת העור, בניחוח גברי ונעים במיוחד. כמו כן, ניתן להוסיף אפטר שייב ובושם שישלים לכם את שגרת הטיפוח. המארזים של לואר מותאמים באופן ייחודי לגברים ויכולים לשמש כמתנה נהדרת לגברים שאוהבים את שגרת הטיפוח שלהם.

 מחפשים מארז טיפוח לגבר? אנו מזמינים אותך להכיר את מגוון מוצרי הטיפוח היוקרתיים של Loire בנינוח צרפתי – "לואר" מוצרי טיפוח בניחוח צרפתי, מביאה לך את ניחוחות עמק הלואר שבצרפת, עם סדרות של מוצרי איכות יוקרתיים הכוללים בשמים, קרם גוף, חמאת שיאה, סבוני רחצה, פילינג, קרם ידיים, קרם רגליים, שמן גוף ועוד. תכשירי לואר מיוצרים בסטנדרטים הגבוהים ביותר, ובאמצעות צוותי מומחים עושים שימוש בחומרים איכותיים, כגון תמציות שמנים אתריים, אצות ים, ויטמינים פעילים, רכיבי לחות, הזנה והגנה. הודות לריכוז הגבוה של בשמים במוצרינו תוכלו ליהנות מניחוח צרפתי שיישאר אתכם לאורך זמן. אנו מזמינים אותך ליהנות ממגוון המוצרים המפנקים באתר, ולפנות אלינו בכל שאלה באמצעות יצירת קשר באתר או בטלפון 03-5050515.