משלוח חינם עד הבית ברכישה מעל 349₪

משלוח חינם עד הבית ברכישה מעל 349₪

מבשם בריח בית מלון

חופשות בבתי מלון ובצימרים משאירות אצלנו זיכרונות יפים, ואם תבדקו את עצמכם תגלו שחלק בלתי נפרד מהחוויה הוא הניחוח שהיה בחדר עצמו, במקלחת, במסדרונות, בלובי, בחדר האוכל וכדומה. אכן, מנהלי מלונות מכירים היטב את כוחו של הריח ולכן מפיצי ריח לבתי מלון הם תחום העומד בפני עצמו. יחד עם זאת, אין בכך לומר שאי אפשר לקבל גם בבית ריח של מלונות שהינו איכותי ביותר, מדויק ומתאים להעדפות האישיות.

כמה מילים על ריחות במלונות 

אם אתם רוצים ריח של בית מלון בבית כדאי שתבינו, תחילה, שאין ניחוח אחד ויחיד. למעשה מדובר בעולם ומלואו של ניחוחות הנבחרים בקפידה. בעולם המלונאות מושם כל הדגש על החוויה של האורחים החל בשירות החדרים והתפריט בחדר האוכל, ועד לפרטים הקטנים ביותר. וכל מי שעוסק בתחום יודע שהחוויה מורכבת מהיבטים מודעים וגם לא מודעים, כאשר הניחוחות משחקים תפקיד משמעותי ביותר בהשפעה התת-מודעת.

אכן, כאשר שוהים בבית מלון לפעמים אפילו לא שמים לב אל הריח כאשר שאר החושים עסוקים בפעילויות ובגירויים אחרים, אבל הניחוח הוא "המצע" הבלתי נראה שתמיד מלווה ונמצא. אצלנו בני האדם הריחות יוצרים באופן חזק ודומיננטי חוויה נעימה או בלתי נעימה, חוויה של הנאה ומשיכה או של דחייה והסתייגות. מבחינת בעלי המלונות, זוהי דרך נהדרת ליצור אצל האורחים הרגשה טובה המתחברת אל המקום הספציפי, והיא תישאר איתם כזיכרון עוד לזמן רב.

אין פלא איפה שכאשר אנו חושבים על ריח בית מלון עולים לנגד עינינו דימויים נעימים ורכים, להבדיל מדימויי ריח אחרים הקשורים למקומות ציבוריים. אותם הדברים בדיוק נכונים לגבי צימרים או עסקים אחרים המארחים קהל, ושבהם מוקדשת המחשבה לנושא החוויה ובכלל זאת גם הריח. יחד עם זאת, כפי שאמרנו מפיץ ריח של בית מלון אינו עשוי מקשה אחת וכל מוסד בוחר לעצמו את הניחוחות המתאימים למסרים שהוא מעוניין לשדר. כך למשל, יש הבדלים בבחירת הריחות בין מלונות הממוקמים על קו החוף של הים התיכון, מלונות הממוקמים בלב תל אביב וכן הלאה, וזאת לפי מסרים מבוקשים של יוקרה, חופש, אנינות טעם, רכות וכן הלאה.

מהו מפיץ ריח בניחוח בית מלון 

מפיץ ריח בבית מלון יכול להיות מבוסס על אמצעים שונים. כך למשל, ישנם בתי מלון וצימרים הנעזרים בחדרים בסבונים ונרות ריחניים, יש השמים דגש על מקלות ריח שמבוססים על שמנים אתרים שונים, ועבור חללים יותר גדולים לרוב משתמשים במכשירים מאסיביים יחסית המתחברים לחשמל ולמערכת האוורור המרכזית. יחד עם זאת, ברור שבתור בעלי בית פרטי אינכם צריכים להשקיע המון כסף במתקנים מאסיביים. ניתן לקבל מענה מצוין ממפיצי ריח פשוטים וקלים לשימוש כמו מקלות ריח של שמנים אתרים, כפי שמציעה חברתנו במגוון רחב של ניחוחות כגון מאונטיין ריין, לבנדר, פלוראל מאסק, למון גראס ועוד.

מדובר במפיצים שאינם דורשים שום הבנה וידע להפעלתם, רק להפוך כל שלושה ימים את המקל כאשר הבקבוק עצמו מחזיק לתקופה ארוכה מאוד. בניגוד למכשירים גדולים או חשמליים אין צורך להחליף סוללות או לחבר לחשמל, הם אינם מתקלקלים ועושים את העבודה בדממה מוחלטת. בנוסף, בזכות מגוון הניחוחות תוכלו לבחור ריח בית מלון לבית לפי ההעדפות שלכם, וכל זאת במחירים נוחים מאוד. אם לא די בכך, בתור חברה המתמחה בעולם הניחוחות לגווניו השונים, עימנו תוכלו להיות בטוחים שזכיתם בריחות באמת איכותיים שלא היו מביישים אפילו את מלונות הפאר.

הזמנה של שמן בריח בית מלון 

לרשותכם אתר אינטרנט ידידותי לשימוש, קל לניווט ומאובטח לחלוטין, דרכו תוכלו להזמין שמנים בריחות של בתי מלון לפי ההעדפות האישיות. לאחר שתכניסו את המוצר הרצוי לעגלה ותסיימו את התשלום, אנו נדאג לשלוח אליכם את מפיץ הריח לכל כתובת מבוקשת במהירות האפשרית. יש לציין כי עלות המשלוח היא 30 ₪ ובהזמנות מעל ל- 350 ₪ תקבלו את המשלוח לגמרי בחינם. לפרטים נוספים ולהזמנות טלפוניות תוכלו לפנות אל אנשי שירות הלקוחות שלנו שישמחו לעזור, בטלפון 03-5050515.